Regulamin obowiązuje od 01.03.2021 r. i określa prawa i obowiązki Klientów Sklepu Internetowego www.panluis.pl, a także zasady jego funkcjonowania.
INFORMACJE OGÓLNE
- Właścicielem i administratorem sklepu www.panluis.pl jest firma FPHU BLANCA Karolina Szybkowska, ul. St. Pigonia 11, 38-420 Korczyna, NIP 6842468391, REGON 181021540.
- Sprzedaż artykułów oferowanych przez sklep internetowy www.planluis.pl zwanym dalej Sklepem, odbywa się na odległość za pomocą formularza zamówień i jest dokumentowany paragonem lub fakturą wysyłanym Klientowi wraz z przesyłką.
- Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe i wolne od wad, mogą jednak nieznacznie różnić się kolorystyką lub wymiarami z tymi podanymi na zdjęciach ze względu na grę światła i ręczne wykonanie każdego produktu.
- Ceny Produktów widocznych na stronie Sklepu podane są w złotych polskich, są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
- Elementy graficzne, treść serwisu, w tym zdjęcia zamieszczone w Sklepie są własnością prywatną Sklepu i są objęte ochroną prawną na mocy przepisów prawa autorskiego.
DEFINICJE
- DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta Klienta.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta, zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
- KONTO – usługa elektroniczna oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
- SPRZEDAWCA– FPHU BLANCA Karolina Szybkowska, ul. St. Pigonia 11, 38-420 Korczyna, NIP 6842468391, REGON 181021540, adres poczty elektronicznej: kontakt@panluis.pl oraz numer telefonu kontaktowego: 502475397.
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
KONTO
- Aby założyć Konto w sklepie www.panluis.pl niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego i podaniem danych Klienta. Do każdego konta nadawany jest indywidualny login i hasło. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe.
- Klient zobowiązany jest do podania faktycznych danych podczas rejestracji Konta.
- Korzyścią posiadania konta Klienta jest możliwość sprawdzania historii zamówień, a także automatyczne podstawianie wszystkich niezbędnych danych do formularza zakupowego.
- Klient zakładający konto zobowiązuje się do nieprzekazywania osobom trzecim swoich danych do logowania w Sklepie. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za działania osób, którym Klient udostępnił konto.
- Klient może w każdej chwili zgłosić żądanie usunięcia Konta, a Administrator Sklepu jest zobowiązany w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia, usunąć konto Klienta.
SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Klient składając zamówienie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie danych osobowych w celu zrealizowania zamówienia.
- Klient może złożyć zamówienie będąc zarejestrowanym użytkownikiem poprzez swoje konto. Można również złożyć zamówienie jako gość bez rejestracji, jednorazowo wypełniając formularz zamówienia, podając wszystkie niezbędne dane kontaktowe i do dostawy. Rejestracja skraca jednak proces składania zamówień.
- Po dokonaniu zamówienia Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej, który został wpisany przez Klienta do formularza podczas składania zamówienia.
- Przygotowanie i wysyłka zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sklepu. Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w ciągu 15 min umowa sprzedaży zostaje rozwiązana z winy Klienta, a zamówienie automatycznie anulowane.
- Czas realizacji zamówienia od zaksięgowania wpłaty na koncie to 1-2 dni robocze pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku towaru niedostępnego w magazynie lub towaru na zamówienie czas oczekiwania wydłuża się do 14 dni. Przy każdym produkcie widnieje informacja o statusie dostępności i czasie oczekiwania na dany towaru. W przypadku towarów na zamówienie Sklep może skontaktować się z Klientem e-mailowo lub telefonicznie w celu ustalenia dokładnego czasu oczekiwania i szczegółów zamówienia. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć 1-2 dni dostawy.
- W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotów zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszystkich kosztach klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia. W procesie zamówienia nie powstają żadne ukryte koszty.
- Klient może wycofać się z zamówienia lub wprowadzić zmiany w zamówieniu tylko do momentu jego wysyłki. Po otrzymaniu e-maila z informacją o wysyłce zmiany nie są możliwe. Aby wprowadzić takie zmiany należy skontaktować się ze Sklepem e-mailowo lub telefonicznie.
- Każde zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy, a w każdej paczce z zamówionym towarem umieszczony jest paragon lub faktura.
- Do wyprzedaży i sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów, a realizacja tych zamówień następuje w kolejności wpływania potwierdzonych płatnością zakupów, aż do wyczerpania zapasów.
CENY I PŁATNOŚCI
- Klient może zapłacić za złożone zamówienie za pomocą systemu szybkich płatności Przelewy24 lub kartą płatniczą (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068). Dostępna jest także opcja płatności “za pobraniem”.
- Wszystkie ceny za towary w Sklepie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Do cen towarów nie są wliczone ceny za dostawę. Koszt usługi transportu pokrywa Klient, chyba że w Sklepie jest informacja o darmowej dostawie, wtedy koszty usługi transportu pokrywa Sklep.
- Wysyłka towarów za granicę jest możliwa – przed złożeniem zamówienia Klient powinien skontaktować się ze Sklepem w celu ustalenia najdogodniejszej formy dostawy.
DOSTAWA
- Wysyłka zamówionych towarów realizowana jest przez firmę kurierską.
- Dostawa produktów do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej.
- Na termin otrzymania przesyłki przez Klienta od momentu złożenia zamówienia składa się czas przygotowania i realizacji zamówienia przez Sklep to jest 1-2 dni robocze, a w przypadku produktów na zamówienie 14 dni, i czas dostawy przesyłki przez firmę kurierską to jest 1-3 dni robocze.
- Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sklepu poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem może uniemożliwić wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.
ZWROTY I REKLAMACJE
- Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki odstąpić od niej bez podawania przyczyny, i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, za wyjątkiem kosztów transportu.
- Klient, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą e-mailową na adres: kontakt@panluis.pl.
- Zwrotowi podlega tylko i wyłącznie towar bez widocznych oznak użytkowania, kompletny, czysty, bezwonny i posiadający komplet metek. Zwrotowi NIE PODLEGA towar wykonany na indywidualne zamówienie. Zwracany towar należy odesłać razem z paragonem lub fakturą i formularzem odstąpienia od umowy, w którym będzie zawarty numer konta bankowego na jaki Sklep ma przelać zwracane Klientowi pieniądze. Klient zwracający towar ponosi koszty odesłania paczki.
- Zwroty należy kierować na adres: www.panluis.pl ul. St. Pigonia 11, 38-420 Korczyna. Paczki za pobraniem nie będą odebrane przez Sklep, a w przypadku przekroczenia 14 dniowego czasu zwrotu, paczka nie zostanie przyjęta przez Sklep.
- Po otrzymaniu zwrotu produktów i oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy Sklep ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż do 14 dni zwrócić Klientowi dokonane przez niego płatności poza kosztami transportu na konto bankowe podane w oświadczeniu lub na rachunek bankowy, z którego dokonana została płatność za zakupione towary.
- Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są sprawdzane, wolne od wad i objęte gwarancją producenta.
- Jeśli Klient po otrzymaniu przesyłki znajdzie jakieś ukryte wady techniczne powinien niezwłocznie poinformować o tym Sklep drogą e-mailową lub telefonicznie, a także odesłać reklamowany towar nie później niż do 7 dni wraz z paragonem lub fakturą i notatką reklamacyjną na adres: www.panluis.pl, ul. ST. Pigonia 11, 38-420 Korczyna. Sklep ma obowiązek niezwłocznie rozpatrzyć reklamację, nie później niż do 14 dni. Towar, który jest uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe z powodu braku magazynowego lub wyczerpania nakładu, zwróci Klientowi pełną cenę wraz z kosztami odsyłki lub zaproponuje inny, dostępny w sklepie towar.
- Reklamacji nie podlegają: różnice w wyglądzie zamawianego towaru z otrzymanym, które są wynikiem niewłaściwego ustawienia parametrów monitora komputera, naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania towaru, uszkodzenia mechaniczne takie jak rozdarcia, niewłaściwe użytkowanie (złe pranie i konserwacja), a także wady jawne, które zostały zauważone po otrzymaniu przesyłki, a nie zgłoszone natychmiastowo.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I PLIKI COOKIES
- Sklep przetwarza dane osobowe Klienta tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówienia, ale po uzyskaniu zgody Klienta może je wykorzystywać również w innych celach np. statystycznych.
- Dane osobowe Klienta są należycie chronione przed dostępem do nich osób trzecich zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Nie są udostępniane innym podmiotom. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania i usunięcia.
- Klient jest jedyną upoważnioną osobą do dokonywania zmian na swoim koncie, a Sklep nie ponosi odpowiedzialności za działania osób, którym Klient udostępnił swoje dane do logowania.
- Sklep ma prawo do wykorzystywania plików cookies w celu prawidłowego funkcjonowania sklepu internetowego, tworzenia statystyk, i w celach marketingowych.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Dla umów zawartych przed zmianą stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy sprzedaży.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne lub ograniczenia występujące w sprzęcie Klienta, z którego korzysta, a które uniemożliwiają mu na poprawne korzystanie ze Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Klient składając zamówienie akceptuje powyższy Regulamin.