W dniach 26.11-29.11 wszystkie produkty -10% i darmowa dostawa. KOD RABATOWY: BLACK10

Regulamin

Regulamin obowiązuje od 01.03.2021 r. i określa prawa i obowiązki Klientów Sklepu Internetowego www.panluis.pl, a także zasady jego funkcjonowania.

INFORMACJE OGÓLNE

  1. Właścicielem i administratorem sklepu www.panluis.pl jest firma FPHU BLANCA Karolina Szybkowska, ul. St. Pigonia 11, 38-420 Korczyna, NIP 6842468391, REGON 181021540.
  2. Sprzedaż artykułów oferowanych przez sklep internetowy www.planluis.pl zwanym dalej Sklepem, odbywa się na odległość za pomocą formularza zamówień i jest dokumentowany paragonem lub fakturą wysyłanym Klientowi wraz z przesyłką.
  3. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe i wolne od wad, mogą jednak nieznacznie różnić się kolorystyką lub wymiarami z tymi podanymi na zdjęciach ze względu na grę światła i ręczne wykonanie każdego produktu.
  4. Ceny Produktów widocznych na stronie Sklepu podane są w złotych polskich, są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  5. Elementy graficzne, treść serwisu, w tym zdjęcia zamieszczone w Sklepie są własnością prywatną Sklepu i są objęte ochroną prawną na mocy przepisów prawa autorskiego.

DEFINICJE

  1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta Klienta.
  3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  4. KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta, zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  5. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
  6. KONTO – usługa elektroniczna oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
  7. PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  8. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
  9. SPRZEDAWCA– FPHU BLANCA Karolina Szybkowska, ul. St. Pigonia 11, 38-420 Korczyna, NIP 6842468391, REGON 181021540, adres poczty elektronicznej: kontakt@panluis.pl oraz numer telefonu kontaktowego: 502475397.
  10. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  11. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o  prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
  12. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

KONTO

  1. Aby założyć Konto w sklepie www.panluis.pl niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego i podaniem danych Klienta. Do każdego konta nadawany jest indywidualny login i hasło. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe.
  2. Klient zobowiązany jest do podania faktycznych danych podczas rejestracji Konta.
  3. Korzyścią posiadania konta Klienta jest możliwość sprawdzania historii zamówień, a także automatyczne podstawianie wszystkich niezbędnych danych do formularza zakupowego.
  4. Klient zakładający konto zobowiązuje się do nieprzekazywania osobom trzecim swoich danych do logowania w Sklepie. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za działania osób, którym Klient udostępnił konto.
  5. Klient może w każdej chwili zgłosić żądanie usunięcia Konta, a Administrator Sklepu jest zobowiązany w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia, usunąć konto Klienta.

SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Klient składając zamówienie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie danych osobowych w celu zrealizowania zamówienia.
  2. Klient może złożyć zamówienie będąc zarejestrowanym użytkownikiem poprzez swoje konto. Można również złożyć zamówienie jako gość bez rejestracji, jednorazowo wypełniając formularz zamówienia, podając wszystkie niezbędne dane kontaktowe i do dostawy. Rejestracja skraca jednak proces składania zamówień.
  3. Po dokonaniu zamówienia Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej, który został wpisany przez Klienta do formularza podczas składania zamówienia.
  4. Przygotowanie i wysyłka zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sklepu. Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w ciągu 15 min umowa sprzedaży zostaje rozwiązana z winy Klienta, a zamówienie automatycznie anulowane.
  5. Czas realizacji zamówienia od zaksięgowania wpłaty na koncie to 1-2 dni robocze pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.  W przypadku towaru niedostępnego w magazynie lub towaru na zamówienie czas oczekiwania wydłuża się do 14 dni. Przy każdym produkcie widnieje informacja o statusie dostępności i czasie oczekiwania na dany towaru. W przypadku towarów na zamówienie Sklep może skontaktować się z Klientem e-mailowo lub telefonicznie w celu ustalenia dokładnego czasu oczekiwania i szczegółów zamówienia. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć 1-2 dni dostawy.
  6. W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotów zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszystkich kosztach klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia. W procesie zamówienia nie powstają żadne ukryte koszty.
  7. Klient może wycofać się z zamówienia lub wprowadzić zmiany w zamówieniu tylko do momentu jego wysyłki. Po otrzymaniu e-maila z informacją o wysyłce zmiany nie są możliwe. Aby wprowadzić takie zmiany należy skontaktować się ze Sklepem e-mailowo lub telefonicznie.
  8. Każde zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy, a w każdej paczce z zamówionym towarem umieszczony jest paragon lub faktura.
  9. Do wyprzedaży i sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów, a realizacja tych zamówień następuje w kolejności wpływania potwierdzonych płatnością zakupów, aż do wyczerpania zapasów.

CENY I PŁATNOŚCI

  1. Klient może zapłacić za złożone zamówienie za pomocą systemu szybkich płatności Przelewy24 lub kartą płatniczą (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068). Dostępna jest także opcja płatności “za pobraniem”.
  2. Wszystkie ceny za towary w Sklepie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  3. Do cen towarów nie są wliczone ceny za dostawę. Koszt usługi transportu pokrywa Klient, chyba że w Sklepie jest informacja o darmowej dostawie, wtedy koszty usługi transportu pokrywa Sklep.
  4. Wysyłka towarów za granicę jest możliwa – przed złożeniem zamówienia Klient powinien skontaktować się ze Sklepem w celu ustalenia najdogodniejszej formy dostawy.

DOSTAWA

  1. Wysyłka zamówionych towarów realizowana jest przez firmę kurierską.
  2. Dostawa produktów do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej.
  3. Na termin otrzymania przesyłki przez Klienta od momentu złożenia zamówienia składa się czas przygotowania i realizacji zamówienia przez Sklep to jest 1-2 dni robocze, a w przypadku produktów na zamówienie 14 dni, i czas dostawy przesyłki przez firmę kurierską to jest 1-3 dni robocze.
  4. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sklepu poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem może uniemożliwić wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.

ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki odstąpić od niej bez podawania przyczyny, i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, za wyjątkiem kosztów transportu.
  2. Klient, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą e-mailową na adres: kontakt@panluis.pl.
  3. Zwrotowi podlega tylko i wyłącznie towar bez widocznych oznak użytkowania, kompletny, czysty, bezwonny i posiadający komplet metek. Zwrotowi NIE PODLEGA towar wykonany na indywidualne zamówienie. Zwracany towar należy odesłać razem z paragonem lub fakturą i formularzem odstąpienia od umowy, w którym będzie zawarty numer konta bankowego na jaki Sklep ma przelać zwracane Klientowi pieniądze. Klient zwracający towar ponosi koszty odesłania paczki.
  4. Zwroty należy kierować na adres: www.panluis.pl ul. St. Pigonia 11, 38-420 Korczyna. Paczki za pobraniem nie będą odebrane przez Sklep, a w przypadku przekroczenia 14 dniowego czasu zwrotu, paczka nie zostanie przyjęta przez Sklep.
  5. Po otrzymaniu zwrotu produktów i oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy Sklep ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż do 14 dni zwrócić Klientowi dokonane przez niego płatności poza kosztami transportu na konto bankowe podane w oświadczeniu lub na rachunek bankowy, z którego dokonana została płatność za zakupione towary.
  6. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są sprawdzane, wolne od wad i objęte gwarancją producenta.
  7. Jeśli Klient po otrzymaniu przesyłki znajdzie jakieś ukryte wady techniczne powinien niezwłocznie poinformować o tym Sklep drogą e-mailową lub telefonicznie, a także odesłać reklamowany towar nie później niż do 7 dni wraz z paragonem lub fakturą i notatką reklamacyjną na adres: www.panluis.pl, ul. ST. Pigonia 11, 38-420 Korczyna. Sklep ma obowiązek niezwłocznie rozpatrzyć reklamację, nie później niż do 14 dni. Towar, który jest uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe z powodu braku magazynowego lub wyczerpania nakładu, zwróci Klientowi pełną cenę wraz z kosztami odsyłki lub zaproponuje inny, dostępny w sklepie towar.
  8. Reklamacji nie podlegają: różnice w wyglądzie zamawianego towaru z otrzymanym, które są wynikiem niewłaściwego ustawienia parametrów monitora komputera,  naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania towaru, uszkodzenia mechaniczne takie jak rozdarcia, niewłaściwe użytkowanie (złe pranie i konserwacja), a także wady jawne, które zostały zauważone po otrzymaniu przesyłki, a nie zgłoszone natychmiastowo.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I PLIKI COOKIES

  1. Sklep przetwarza dane osobowe Klienta tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówienia, ale po uzyskaniu zgody Klienta może je wykorzystywać również w innych celach np. statystycznych.
  2. Dane osobowe Klienta są należycie chronione przed dostępem do nich osób trzecich zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Nie są udostępniane innym podmiotom. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania i usunięcia.
  3. Klient jest jedyną upoważnioną osobą do dokonywania zmian na swoim koncie, a Sklep nie ponosi odpowiedzialności za działania osób, którym Klient udostępnił swoje dane do logowania.
  4. Sklep ma prawo do wykorzystywania plików cookies w celu prawidłowego funkcjonowania sklepu internetowego, tworzenia statystyk, i w celach marketingowych.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Dla umów zawartych przed zmianą stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy sprzedaży.
  2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne lub ograniczenia występujące w sprzęcie Klienta, z którego korzysta, a które uniemożliwiają mu na poprawne korzystanie ze Sklepu.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  4. Klient składając zamówienie akceptuje powyższy Regulamin.

Informacja

O statusie produktu

DOSTĘPNY (może być zamówiony) – produkty, które znajdują się na naszym magazynie – wysyłamy w ciągu 24h od złożenia zamówienia.

PRODUKT DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE – oznacza, że wszystkie produkty z magazynu zostały wyprzedane i obecnie możesz złożyć na nie zamówienie – jednak czas dostawy w tym przypadku wynosi do 14 dni.

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia there live the blind texts.